فیلم محبت پدرانه به کارگردانی سید میثم حسینی در بخش پیش تولید٬

فیلم محبت پدرانه به کارگردانی سید میثم حسینی در بخش پیش تولید. سیدمیثم حسینی فیلمساز جوان استان خوزستان که از فیلمسازهای بسیار فعال و پرکار وموفق نشان داده فیلم جدیدی بنام محبت پدرانه را وارد عرصه پیش تولید فیلمسازی کرده است میرویم و از سید میثم درخصوص انگیزه ساخت این کار سوالی میکنیم؟ سلام سیدمیثم […]

فیلم محبت پدرانه به کارگردانی سید میثم حسینی در بخش پیش تولید.
سیدمیثم حسینی فیلمساز جوان استان خوزستان که از فیلمسازهای بسیار فعال و پرکار وموفق نشان داده فیلم جدیدی بنام محبت پدرانه را وارد عرصه پیش تولید فیلمسازی کرده است میرویم و از سید میثم درخصوص انگیزه ساخت این کار سوالی میکنیم؟

سلام سیدمیثم خوب هستید؟
سید میثم حسینی:سلام و درود بیکران الهی بر شما باد امیدوارم سرشار از مهر و محبت و نور الهی باشید!
سیدمیثم شما کار جدیدی را تولید کردید انگیزه و پیغام و هدف شما از این کار چیست؟
سیدمیثم حسینی:راستش هدف اصلی من از این کار نشان دادن زحمات و محبت و خودگذشتگی های پدرهای دنیا هست خصوصا پدرهای سرزمینم ایران چراکه در این کار پدری را نشان میدهد تا از خودگذشتگی هایش باعث پیشرفت فرزندش شود و اما متاسفانه به چشم فرزند نمی آید!
سیدمیثم کاری دیگر نیز در دست تولید دارید؟
سیدمیثم حسینی:واقعیتش هفت کار کوتاه فیلم بصورت داستانی و چند مستند و چند مستند سفارشی و البته چند اجرای تئاتر در دست ساخت دارم و البته اگه هدا توفیقی دهد نیز چند فیلم سینمایی چ سریال در تهران می باشند که احتمال بازی کردن من در آنها زیاد است!
سپاس سید میثم حرف آخرتان برای مردم چیست؟
دوستتون دارم تندرست و برفقراروپایدار باشید یا حق!!!tmp_20150225_20404063272