سایت خبری – تحلیلی باران
تازه های سایت
  • پاسخ آملی لاریجانی به محمدیزدی؛ از شما فهم کلمات محقق نائینی را نمی‌خواهیم که انتظارش بی مورد است/ مگر ساختمان‌هایی که حضرتعالی از آن‌ها استفاده می‌کنید، از ارث پدرتان ساخته شده است؟/در شورای نگهبان اگر سکوت می کنند، حرمت پیرمردی شما را پاس می دارند

  • ▫بزودی در شهرستان شادگان؛ *🔴آغاز ساخت اسکله گردشگری بندر شادگان*

  • 🔴نشست بنیاد مهدویت شهرستان کارون برگزار شد

  • ▫قابل توجه برخی نمایندگان ادوار و غیر ادواری؛ *🔴بیل زنی باغچه خودت را بیل بزن*

  • از این ستون به اون ستون/ سید نشعان آلبوشوکه

  • برای ابوالقاسم…. که دیروز همدیگریم! / غلامرضا فروغی نیا

  • ▫روز های پر کار نماینده‌ شادگان؛ *🔴ناصری نژاد: دو تیم شادگانی مجوز شرکت در مسابقات استانی دریافت کردند*

  • معاون امور عمرانی استانداری خوزستان: وضعیت آب و فاضلاب، به عنوان جدی‌ترین چالش زیرساختی اهواز، یک مقوله استراتژیک و نیازمند نگاه ملی است

  • منتقد یا منتفع / جاسم صاکی

  • 🛑 *جملات قصار عاشقان عبور از نرده های بهارستان !* / علی عبدالخانی

  • کد خبر : 12017
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ آبان, ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
  •   

    ▫قابل توجه استاندار خوزستان؛ *اتلاف ۸۰۰ روز برای ۸۰۰ متر لوله گذاری/ تشنگی زمین های پایین دست کرخه ادامه دارد*

    ▫قابل توجه استاندار خوزستان؛ *اتلاف ۸۰۰ روز برای ۸۰۰ متر لوله گذاری/ تشنگی زمین های پایین دست کرخه ادامه دارد* پرواضح است که چابکی دولت و ارائه خدمات به مردم با کمترین اتلاف وقت و هزینه و ارائه با کیفیت ترین کار؛ به عوامل مختلفی از جمله؛ اصلاح ساختارها ؛ کاهش ناهماهنگی های بین بخشی؛ […]

    ▫قابل توجه استاندار خوزستان؛

    *اتلاف ۸۰۰ روز برای ۸۰۰ متر لوله گذاری/ تشنگی زمین های پایین دست کرخه ادامه دارد*

    IMG23164122
    پرواضح است که چابکی دولت و ارائه خدمات به مردم با کمترین اتلاف وقت و هزینه و ارائه با کیفیت ترین کار؛ به عوامل مختلفی از جمله؛ اصلاح ساختارها ؛ کاهش ناهماهنگی های بین بخشی؛ ضعف در بهره وری منابع انسانی ؛ زیرساخت های ناقص آمار و اطلاعات ؛ بروکراسی پیچیده و مخل ارائه خدمات اشاره کرد.

    استان خوزستان استانی زرخیز بلحاظ ذخایر و منابع مختلف انسانی و طبیعی ست. این استان از حیث بروکراسی اداری و ارائه خدمات به مردم نیز در رتبه های بالای جدول و ارائه خدمت معمولا با مشکلات بسیاری همراه است.

    مردم شهرستان حمیدیه بخش گمبوعه برای احداث ۸۰۰ متر لوله جهت تامین آب زمین های زراعی خود؛ ۸۰۰ روز است در بروکراسی اداری استان گیر افتاده و نامه نگاری های متعدد همچنان بی نتیجه مانده است.

    احداث کانال ML بخش گمبوعه و اتصال کانال آبیاری شهید چمران به این کانال که نیازمند ۸۰۰ متر لوله گذاری ست ؛ مبلغی بالغ بر ۲۵۰۰۰ میلیون ریال توسط سازمان آب و برق برآورد شده است که ۱۰۰۰۰ میلیون ریال آن سهم سازمان برنامه بودجه و مابقی آن در تعهد سازمان آب و برق و جهادنصر است.

    مکاتبات سازمان آب و برق با استانداری خوزستان جهت تخصیص اعتبار بی نتیجه مانده و مردم برای پیگیری موضوع از نماینده اهواز یاری طلبیدند تا شاید دور باطل این بروکراسی پایان پذیرد.

    جواد کاظم نسب نماینده اهواز؛ دیماه سال ۹۵ با نگارش نامه ای به معاون وزیر جهادکشاورزی از ایشان تسریع در تخصیص اعتبار و احداث کانال و لوله گذاری را درخواست میکند و این امر نیز نمیتواند به کاهش بروکراسی در به نتیجه رسیدن درخواست های مردم کمک شایانی کند.

    آیا ۸۰۰ روز تلاش مردم؛ شورای گمبوعه؛ بخشداری ها ؛ دهیاری ها ؛ سازمان آب و برق و نماینده مجلس؛ تنها برای ۸۰۰ متر لوله گذاری؛ نباید در رکوردهای گینس ثبت شود؟! براستی چرا مدیریت امور اساسی مردم در استان خوزستان اینگونه مدیریت می شود؟!
    آیا مدیریت های طولانی در سازمان ها بخشی از این بروکراسی تحمیل شده نیستند؟!

    پاسخ این سوال را باید از استاندار خوزستان و سازمان مستهلک آب و برق استان پرسید و برای مشکلات مردم چاره جویی کرد.

    برچسب ها :

    نظرات