سایت خبری – تحلیلی باران
  • کد خبر : 12821
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
  •   

    مراسم تودیع و معارفه مدیریت بیمه کوثر استان

    مراسم تودیع و معارفه مدیر سرپرستی بیمه کوثراستان خوزستان با حضور عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرسی، مدیر اداری و پشتیبانی و رییس حراست شرکت و نیز جمعی از کارشناسان و نمایندگان استان برگزار شد. به‌گزارش خبرنگارما ؛ حسین دربندی به عنوان مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر خوزستان معرفی و از زحمات علی رضایی، مدیر سابق […]

    مراسم تودیع و معارفه مدیر سرپرستی بیمه کوثراستان خوزستان با حضور عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرسی، مدیر اداری و پشتیبانی و رییس حراست شرکت و نیز جمعی از کارشناسان و نمایندگان استان برگزار شد.


    به‌گزارش خبرنگارما ؛ حسین دربندی به عنوان مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر خوزستان معرفی و از زحمات علی رضایی، مدیر سابق این سرپرستی تقدیر شد.
    در این مراسم علی صنعتگر، عضو هیات‌مدیره و مدیر بازرسی بیمه کوثرکشورشرکت افزایش رضایت مشتری را یکی از اهداف شرکت دانست و گفت: کوتاهی و تعلل در ارایه خدمت به ذی‌نفعان یک تخلف آشکار است.
    وی افزود: اکنون مدیران شرکت بیمه کوثر با درنظر گرفتن تمهیدات و ایجاد سامانه‌های جدید در نظر دارند تا با برقراری ارتباط موثر و مستمر با بیمه‌شدگان بسترهای افزایش رضایت و اعتماد آنان را فراهم کنند.

    عضو هیات‌مدیره شرکت با باین اینکه حرکت شبکه فروش به سوی بازارهای خرد عامل افزایش فروش و توسعه فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه می‌شود، گفت: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم برای خرید بیمه‌نامه‌های ضروری موجب افزایش آرامش‌خاطر آنان در زمان وقوع حوادث می‌شود.
    علی صنعتگر خاطرنشان‌کرد: حادثه سیل اخیر بیانگر این امر است چرا که در زمان وقوع حادثه شرکت‌های بیمه به کمک آسیب‌دیدگان می‌شتابند.
    خبرنگار/ناصرحکیمی

    برچسب ها :

    نظرات